Menu

Administrationsudvalget

image

Administrator i KFUM

Administrationen har fordelt grupperne imellem de tre tilknyttede medarbejdere i administrationen. Du kan se fordelingen nedenfor. Du kan se eksempler på opgaver, som administrationen kan løse for de enkelte grupper. Administrationen holder et ugentligt fællesmøde, hvor de overordnede opgaver bliver løst.

Man kan kontakte administrationsudvalget på mailadressen: Administration@KFUMs-boldklub.dk
Vi bestræber os på at besvare henvendelser indenfor 3 hverdage.

Administrationshjælp fordelt på grupper

Gruppe

Afdelinger

Ansvarlig administrationshjælp

Gruppe 1

U6 – U7 – U8

Sofie Tornøe Nielsen

Gruppe 2

U9 – U10 – U11

Sarah Trap Christiansen

Gruppe 3

U12 – U13 – U14

Sofie Tornøe Nielsen + Sarah Trap Christiansen

Gruppe 4

U15 – U16 – U17

Sofie Tornøe Nielsen + Sarah Trap Christiansen

Gruppe 5

U18 – U19 – Senior

Mathias Brinkløv Sørensen

Gruppe 6

Gammelmands

Mathias Brinkløv Sørensen

Gruppe 7

Alternative

Vakant

 

Administrationshjælpen kan blandt andet hjælpe med nedenstående:

1.     Indmeldelser og udmeldelser

2.     Kontingentadministration – nye betalingskort mv.

3.     Medlemsoversigter

4.     Tilmeldinger til turneringer

5.     Oprette holdledere (og trænere) i KlubOffice

6.     Hjælpe trænere og holdledere med DBU’s administrationssystem, KlubOffice – holdkort, resultatindberetning mv.

7.     Kursustilmeldinger – efter indstilling fra Fodboldudvalget

8.     Flytninger af kampe

9.     Trænere og holdledere skal kende deres administrationshjælper – og administrationshjælpen skal kende trænere og holdledere

10.  Lejlighedsvis se træning og kampe – Møde trænere i ”øjenhøjde”

11.  Møder med holdledere og trænere – personlig kontakt

12.  Støtte de gruppeansvarlige fra Fodboldudvalget

13.  Børneattester

14.  Oprykning fra gruppe 1 til gruppe 2

15. Opdatering af kontaktpersoner på hjemmesiden