Boldklubbens generalforsamling – Sølvnål til Poul Damgaard

Peter Svendsen
28. marts 2016 kl. 17:08

Poul Damgaard vil blive tildelt Boldklubbens sølvnål på generalforsamlingen, tirsdag den 29. marts 2016 kl. 19.00. Generalforsamlingen foregår i Café Parken, Nøkkerosevej 23.

Bestyrelsen har besluttet at tildele Poul Damgaard Boldklubbens æresnål i sølv som en anerkendelse af Pouls indsats som Boldklubbens formand gennem 12 år.

Poul Damgaard vil modtage Boldklubbens Sølvnål på den kommende generalforsamling. Hvis man vil sige tak for indsatsen til Poul, er alle medlemmer velkomne til generalforsamlingen. Sølvnålen vil blive uddelt i forlængelse af generalforsamlingen. KFUM vil byde på et glas vin, en øl eller vand efter generalforsamlingen.

Hvis man ikke ønsker at deltage i selve generalforsamlingen, eller hvis man ikke er medlem af KFUM, er man mere end velkommen til at komme efter generalforsamlingen for at hilse på Poul. Generalforsamlingen begynder kl. 19.00 og forventes at tage godt en time. Hvis man ikke deltager i selve generalforsamlingen, må man først gå ind i Café Parken, når Poul modtager Sølvnålen, efter generalforsamlingen.

KFUMs Boldklub