KFUM Huset

image

HUSET på Nøkkerosevej ejes af KFUM Centralforeningen. Det kan benyttes af KFUMs Boldklub til forskellige former for mødeaktivitet. For at sikre at KFUM kan opretholde gode naboforhold til omgivelserne, er der nogle regler for benyttelse af HUSET, som skal respekteres.

Reglerne er:

Al aktivitet, også i weekenden, skal slutte senest klokken 23.

• Arrangementer i Huset i weekenden efter klokken 15 kan kun reserveres via formanden for den respektive afdeling, og kun formanden kan give lov til de enkelte arrangementer.

• Åbning af Huset registreres elektronisk. Indehaveren af nøglekortet er derefter ansvarlig for Husets brug, herunder oprydning og aflåsning.

• Ungdomshold kan overnatte i Huset efter tilladelse hos den respektive formand og skal følge reglementet for overnatning. Reglementet kan læses på kfum-kbh.dk/huset/

• Vi forventer at al aktivitet, også når man forlader Huset, foregår på en måde, der ikke generer naboer og andre beboere i området.

• Musik må kun spilles på Husets anlæg og kun når vinduerne er lukkede.

Reservation af Huset skal gøres digitalt: kfum-kbh.dk/huset/